apa plan aku nk wat ye.....

Friday, October 25, 2013

Makan2 dgn geng makan...

Biasanya hari jumaat waktu lunch mmg pjg dari kul 12.15pm smpai 2.45pm... so.. Dari aku merayap ntah ke memana mengabiskn duit.. (biasanya suka masuk popular belek novel... Hihihi) baik aku plak dgn geng2 makan aku... Last week menu spagethi... Mgu nie plak... Huurrmmmm

Mix Grill Combo Blackpepper mushroom Sauce

Yeeeehaaaaaa.... Sesi gemuk menggemukkn badan dh bermula... Hihihi dgn rasa bangganya utk menambahkan berat badan yg telah berat nie.. Aku pun drive le ke umah membe sebagai tmpt melepak a.k.a memasak... Blackpepper mushroom sauce mmg aku.dh masak mlm td.. Kentang pun aku dh settlekn... So tgl nk membakar segala binatang yg ada.. Menu kami hr nie :
1. Chicken wing marinated
2. Beef marinated
3. Lamb chunk & lamb shoulder marinated

Walllahhh... Hebat gitu... Aku pun try masak shitake mushroom tu.. Teknik saute.. (eh ye ke sebutan n ejaan tu ek...) aku potong nipis cendawan tu, tumis guna butter, tumiskn bwg putih n bwg besar cincang... Letak sket lemon&pepper, herbs parsly n herb ntah apa2 lg.. (main tibai ikut rasa ati.. Hihihi) jd la mushroom aku tu.. Hmmm not bad la.. Kiranya bole wat lg.. Hihihi

Aku pun terlebih rajin.. Wat sendiri blackpepper sauce.. Tp aku cuba olah tmbh fresh shitake mushroom... Huurrrmmm jd jugak...

Oleh kerana bateri hp aku dh mula kong.. Aku brenti sini dulu je la... Next entry aku letak resipi homemade blackpepper mushroom sauce ye... Adioossss!!

Ni la pic lunch kitaorg... Hihihihi

No comments:

Post a Comment